Пошуковий запит: (<.>A=Тарнавська Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Тарнавська Н. П. Організаційно-економічні механізми формування конкурентних переваг єврорегіонів методами регіональної політики [Електронний ресурс] / Н. П. Тарнавська, А. С. Пода // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 88-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_2_18
|
2. |
Тарнавська Н. Інноваційне управління розвитком персоналу як основним джерелом конкурентних переваг [Електронний ресурс] / Н. Тарнавська // Україна: аспекти праці. - 2010. - № 7. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uap_2010_7_8
|
3. |
Тарнавська Н. П. Організаційні та інфраструктурні передумови створення міжнародного логістичного центру [Електронний ресурс] / Н. П. Тарнавська, Р. Б. Сивак // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_5 Досліджено організаційні та інфраструктурні передумови створення і функціонування інтеграційних структур, здатних на засадах логістики сприяти суб'єктам господарювання у впорядкуванні та оптимізації матеріалопотоків, а також фінансових та інформаційних потоків, що їх супроводжують. У результаті дослідження визначено нерівномірності переходу національних економік на нові моделі розвитку та пов'язані з цим перспективи розвитку логістичного забезпечення інноваційної економіки; визначено стан, трансформаційні можливості та перспективи міжнародної інтеграції ринку логістики України; проаналізовано передумови, обгрунтовано доцільність та виявлено вигоди формування міжнародного логістичного центру у м. Тернопіль. Місія пропонованого міжнародного логістичного центру - забезпечення якісно нового рівня логістичного обслуговування учасників ринку, що відповідає діючим світовим стандартам. Реалізацію своїх завдань і виконання функцій логістичний центр здійснює у процесі взаємодії з партнерами - учасниками логістичного ланцюга. Логістичний центр покликаний стати оператором потоків транзитних та експортно-імпортних вантажів; він виконуватиме важливі логістичні функції, пов'язані не лише з організацією перевезень, а й сортуванням, зберіганням, пакуванням і низкою інших функцій на рівні кращих світових представників логістичного обслуговування. Забезпечення успішної діяльності такого центру потребує адаптації тарифної політики держави до міжнародних норм, розширення переліку супутніх послуг, скорочення термінів оброблення вантажів, інтенсивного впровадження сучасних технологій оброблення інформації.
|
4. |
Тарнавська Н. П. Методологічний підхід до формування креативної мережі в системі управління конкурентоспроможністю суб’єктів господарювання [Електронний ресурс] / Н. П. Тарнавська // Вісник економічної науки України. - 2008. - № 1. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2008_1_34
|
5. |
Тарнавська Н. П. Стратегічний моніторинг маркетингових інновацій в моделі інноваційного розвитку підприємства [Електронний ресурс] / Н. П. Тарнавська, О. С. Голоднюк // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 257-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_42 Розроблено науковий підхід до побудови системи стратегічного моніторингу маркетингових інновацій задля одержання стратегічної інформації при підготовці рішень щодо формування (перегляду) портфеля таких інновацій у процесі обгрунтування нових (додаткових) конкурентних переваг підприємства. Доведено, що оперативне реагування на існуючі й можливі зміни на ринку мінеральних вод загалом, а також на тренди ринку інновацій потребує побудови системи стратегічного моніторингу маркетингових інновацій. Показано, що з позицій міждисциплінарного підходу стратегічний моніторинг має за мету встановлення сприятливих (чи несприятливих) для конкретного підприємства тенденцій ринку мінеральних вод України, а також чинників зовнішнього і внутрішнього середовища формування конкурентних переваг для вироблення превентивних заходів антикризового характеру на основі інноваційних підходів у маркетингу. Концептуальною основою побудови системи стратегічного моніторингу пропонується обрати теорію "слабких сигналів". Подальші наукові розвідки будуть пов'язуватися з виробленням (удосконаленням) методик зовнішнього і внутрішнього моніторингу маркетингових інновацій для формування конкурентних переваг підприємства.
|
6. |
Тарнавська Н. П. Провайдинг маркетингових інновацій у системі управління конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних вод: концепція, організаційний ресурс, результати [Електронний ресурс] / Н. П. Тарнавська, О. С. Голоднюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 11-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_3_3
|
7. |
Тарнавська Н. Маркетингові інновації як пріоритетне джерело конкурентних переваг підприємств [Електронний ресурс] / Н. Тарнавська, О. Голоднюк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2015. - Вип. 3. - С. 79-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2015_3_10
|
8. |
Тарнавська Н. П. Концептуальні положення моделі управління гнучкістю підприємства [Електронний ресурс] / Н. П. Тарнавська, І. О. Демків // Бізнес Інформ. - 2017. - № 2. - С. 307-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_2_47 Обгрунтовано основні концепти побудови та розвитку системи управління гнучкістю підприємства (ГП) з використанням інноваційних методів менеджменту. Визначено суть ГП як властивість маневрувати і змінювати тип ринкової поведінки залежно від передбачуваних змін середовища функціонування. Наведено визначення системи управління ГП як комплекс заходів цілеспрямованого превентивного впливу на зростання ринкової вартості підприємства за умов змін. На основі фундаментальних положень теорії управління, інноватики, конкурентних переваг, окремих концептів теорії хаосу і самоорганізації систем та синергетики побудовано концептуальну модель управління ГП. У межах моделі показано, що оцінювання і прогнозування характеру змін є передумовою визначення ступеня готовності підприємства до їх сприйняття і формування механізму адекватного реагування з подальшим формуванням стратегічного набору видів діяльності. Концептуальну модель управління ГП апробовано у спиртовій промисловості України у процесі її трансформації з монопродуктової в мультипродуктову.
|
9. |
Рудницька Н. Ю. Використання логіко-математичних технологій моделювання в математичній освіті дітей дошкільного віку та молодших школярів [Електронний ресурс] / Н. Ю. Рудницька, Н. П. Тарнавська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 74(3). - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_74(3)__42
|
10. |
Рудницька Н. Ю. Підготовка майбутніх фахівців до застосування сучасних технологій математичної освіти у дошкільному навчальному закладі та початковій школі [Електронний ресурс] / Н. Ю. Рудницька, Н. П. Тарнавська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 15. - С. 144-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_15_47
|
11. |
Рудницька Н. Дидактична суть інтеграції та способи її реалізації в процесі навчання математики в закладі дошкільної освіти та початковій школі [Електронний ресурс] / Н. Рудницька, Н. Тарнавська // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_7_11
|
12. |
Тарнавська Н. П. Кооперативне навчання дітей старшого дошкільного віку і молодших школярів елементарній математиці із застосуванням методу моделювання в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Н. П. Тарнавська, Н. Ю. Рудницька // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 82(2). - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_82(2)__12
|
13. |
Тарнавська Н. Трансформація концептів інноваційного розвитку економіки України [Електронний ресурс] / Н. Тарнавська, А. Пода // Журнал європейської економіки. - 2016. - Т. 15, № 3. - С. 266-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2016_15_3_4
|
14. |
Рожко І. Елементи технологічного сортовивчення суниці ананасної [Електронний ресурс] / І. Рожко, Н. Тарнавська // Вісник Львівського національного аграрного університету. Агрономія. - 2016. - № 20. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnau_act_2016_20_20
|